15 oktober 2024 Tijdelijke afsluiting Oranjelaan op donderdag 17 oktober

Vanwege wegwerkzaamheden door BLM zal op donderdag 17 oktober de Oranjelaan vanaf 07.00 uur tijdelijk afgesloten worden. Het gaat om het gedeelte tussen de Monseigneur Driessenstraat en de rotonde Oranjelaan – Bredeweg.
Dit betekent dat die dag de inrit van ons ziekenhuisterrein aan de Oranjelaan afgesloten is. Ons ziekenhuis is dan bereikbaar via de inrit aan de Nassaustraat (naast de voormalige PAAZ).

Dit kan op twee manieren:

• Via de Bredeweg en de Nassaustraat.
  • Komend vanuit de stationstunnel kunt u óf via de Maria Theresialaan, de Bredeweg en de Nassaustraat het ziekenhuis bereiken. Óf via de Oranjelaan, de Monseigneur Driessenstraat en de Nassaustraat.

Op de Bredeweg zal er bewegwijzering naar het ziekenhuis geplaatst worden. Ook worden er verkeersregelaars ingezet.

​Bussen
De bussen die normaliter langs het ziekenhuis rijden, zullen omrijden via de Venloseweg en bezoekers kunnen gebruik maken van de bushalte op de Lindenlaan.

Na 16.00 uur zal de weg weer opengesteld worden voor eenrichtingsverkeer.

Excuses voor het ongemak!